Poletna pnevmatika za električne avtomobile

Pnevmatika ima številne dobre funkcije, kot so izjemno zmanjšanje hrupa, odlična zavorna zmogljivost na mokrih cestah in tehnologija RunOnFlat, ki omogoča premikanje vozila tudi v primeru predrtja pnevmatike ali popolne izgube tlaka.
Pnevmatika popolnoma dopolnjuje zahteve glede učinkovitosti električnih avtomobilov. Ožji premer oblike pnevmatike ima za posledico manjši kotalni upor in manjšo porabo energije.
Glavni razlog za kotalni upor je izguba energije zaradi deformacije gume med vožnjo. Manjša deformacija pnevmatike povzroči manjšo izgubo energije in s tem ustvarja več idealnega kotalnega upora. Goodyearjevi inženirji uporabljajo najnovejša digitalna simulacijska orodja za analizo deformacij pnevmatik med vožnjo. Zaradi večjega premera platišča se zmanjša količina kavčuka, ki je potrebna za izdelavo pnevmatike, pri čemer se guma med gibanjem manj deformira.
Pnevmatika ima velik premer, zato se morajo kolesa vrteti manj pogosto, da se doseže določena razdalja. To pomeni manj toplote in manjšo deformacijo pnevmatik, s čimer se dodatno zmanjša kotalni upor in poraba energije.
Električni motorji lahko zagotavljajo konstanten navor tudi pri zelo nizkih hitrostih, kar izboljša njihovo zmogljivost pospeševanja v primerjavi z zmogljivostjo motorjev z notranjim zgorevanjem. Dober oprijem in odlične vozne lastnosti pa zahtevajo oblikovanje druge tekalne plasti in novo zmes tekalne plasti.
Jean-Pierre Jeusette, direktor za tehnologijo pnevmatik Goodyear Dunlop, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki, je dejal, da so poletne pnevmatike EfficientGrip dober primer Goodyearjevih raziskovalnih in razvojnih prizadevanj za proizvodnjo pnevmatik z izjemno nizkim kotalnim uporom, nizkim nivojem hrupa in izjemnimi zmogljivostmi na suhih podlagah za električne avtomobile. Montiran na osnovni model avtomobila, EfficientGrip zmanjša kotalni upor za 30%, in tako v primerjavi s povprečno poletno pnevmatiko zmanjša porabo goriva za 6%.