1. Splošno
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za nakup preko spletne trgovine http://www.gumawebshop.si/(v nadaljevanju spletna trgovina), ki jo upravlja podjetje
GUMANET, spletna trgovina, d.o.o.
Glavna ulica 11, 9220 Lendava - Lendva
elektronska pošta: info@gumawebshop.si
spletni naslov: http://www.gumawebshop.si/
telefon: +386 40 365 651
Matična številka: 8316112000
Davčna številka: 25010077
Identifikacijska številka za DDV:SI25010077
Vpisan v sodni register: pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti pod št. Srg 2018/44703
TRR SI56 0312 5100 0916 364 odprt pri SKB banka d.d
kot prodajalec.
Nakup v spletni trgovini je možen za pravne in fizične osebe (v nadaljevanju
kupec). Nakup je možen le za osebe, starejše od 18 let, in poslovno sposobne
osebe.
Splošni pogoji poslovanja so sestavni del kupoprodajne pogodbe med prodajalcem in kupcem in se nanašajo na nakup izdelkov v spletni trgovini.
Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje prodajalca, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Navedeni pogoji poslovanja urejajo prodajo izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini.
Nakup v spletni trgovini se šteje za nakup, opravljen na ozemlju Republike Slovenije, za kar se uporablja slovenska zakonodaja.
Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z Obligacijskim zakonikom, Zakonom o varstvu potrošnikov in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu. Splošni pogoji poslovanja so na voljo na spletni strani prodajalca, kupec si jih lahko prenese na svojo elektronsko napravo. TUKAJ
Z oddajo naročila se šteje, da je kupec v celoti prebral in razumel te splošne pogoje poslovanja, z njimi izrecno soglaša in se z njimi v celoti strinja.
2. Nakup v spletni trgovini
Naročilo za nakup izdelkov, ki so na voljo v spletni trgovini, je možno oddati v spletni trgovini, preko elektronske pošte ali telefona.
Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku. Naročilo je možno oddati preko spleta in elektronske pošte 24 ur na dan in 7 dni na teden, preko telefona pa od ponedeljka do petka od 8. do 16. ure.
Za nakup mora kupec posredovati zahtevane podatke, sicer ne more s prodajalcem skleniti kupoprodajne pogodbe.
Kupec posreduje prodajalcu naslednje podatke:
- ime in priimek (potrošnik) ali naziv (pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik),
- davčno številko (pravne osebe, samostojni podjetnik posameznik),
- elektronski naslov,
- kontaktno telefonsko številko,
- naslov za dostavo,
- naslov za izdajo računa.
Kupec jamči za točnost podatkov. Za točnost podatkov, ki jih vnese kupec, prodajalec ne odgovarja.
Kupec lahko po oddaji naročila popravi oziroma spremeni podatke pred prejemom potrditve naročila s pisnim zahtevkom prodajalcu na elektronski naslov info@gumawebshop.si.
Ko kupec odda naročilo se besedilo pogodbe shrani za naše evidence, ki kupcu niso dostopne ima pa kupec dostop do vpogleda besedila pogodbe, kar prejme tudi na elektronski naslov naveden v naročilu. Na željo kupca se lahko besedilo pogodbe tudi izbriše.
3. Ponudba v spletni trgovini
Spletna trgovina je specializirana za prodajo pnevmatik in platišč. Pnevmatike se lahko naroča iz seznama izdelkov na spletni strani.
V spletni trgovini so navedeni ime izdelka, podroben opis izdelka in slika izdelka. Informacije za predstavitev osnovnih tehničnih značilnosti izdelkov zagotavlja proizvajalec. Estetske razlike med sliko in dejanskim izdelkom ne vplivajo na tehnične lastnosti izdelka.
4. Cena
Vse cene, prikazane v spletni trgovini, so navedene v evrih. Cene že vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov in se doplačajo.
Morebitne nižje/akcijske cene so lahko v spletni trgovini posebej označene.
Cene se lahko kadar koli spremenijo brez napovedi oziroma opozorila. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma ko informacijski sistem prodajalca prejme oddano naročilo. Cene veljajo v primeru plačila pod plačilnimi pogoji in s plačilnimi sredstvi iz teh splošnih pogojev.
Kljub trudu prodajalca, da bi zagotovil ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen ali da izdelek z navedeno ceno ni na razpolago. V tem primeru ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa, prodajalec si pridržuje pravico, da zavrne naročilo.
Prodajalec bo izdal račun za naročene in odpremljene izdelke v skladu z veljavno zakonodajo. Spletni obrazec naročila, ki ga izpolni kupec ob naročilu, ne velja kot račun. Račun za kupljene izdelke bo kupec prejel skupaj z dostavljenim izdelkom. Kupec je dolžan posredovati točne, popolne in resnične podatke, potrebne za izdajo računa. V primeru, če tega ne stori ali posreduje nepopolne ali napačne podatke, prodajalec ni dolžan izdati novega računa.
5. Postopek nakupa
Na spletni strani so predstavljeni so predstavljeni artikli. Vsak artikel je opremljen s točno določenimi atributi, kot so dimenzije pnevmatike, nosilnosti in hitrostni indeks, oznaka oprijema n mokrem vozišču, oznaka porabe goriva in glasnost profila med vožnjo izraženo v decibelih. Predstavitev ponudbe v spletni trgovini šteje za vabilo k ponudbi pod objavljenimi pogoji in ceno za točno določen artikel.
Prodajalec opozarja kupca naj pred oddajo naročila natančno preveri velikost, profil, indeks hitrosti in nosilnost za pnevmatiko, ki jo je treba vgraditi v vozilo. V primeru opustitve ali neizpolnitve tega prodajalec ne more prevzeti odgovornosti za nesporazume, ki izhajajo iz tega.
Kupec izbere izdelek za nakup preko spletne strani. V okence kjer piše »KOS« vnese količino izdelka in izbiro potrdi s klikom na gumb "V košarico".
Odpre se okno »Košarica«. Tukaj lahko kupec preveri ali je izbral ustrezne pnevmatike. V tem polju se lahko preveri tudi skupni znesek glede na količino in ceno za posamezen izdelek. V kolikor želi kupec spremeniti količino ali izbrisati določen izdelek lahko to preprosto naredi s klikom na število v stolpcu količina za spremembo količine ali s klikom na ikono koš za izbris izdelka.
Za lažji pregled nad potekom naročila je v nad poljem košarice, po korakih opisan postopek nakupa.
S potrdilom na gumb "nadaljujte z načinom dostave" kupec potrdi košarico in izbira možnost prevzema ali dostave. Izbira lahko med: »Dostava na dom« ali »Osebni prevzem v Murski Soboti«. V kolikor kupec izbere dostavo na dom, se k skupnemu znesku prišteje tudi strošek dostave, ki je viden ob izbiri.
S potrdilom na gum »pojdi na način plačila« kupec potrdi način prevzema oziroma dostave. Kupec ima na izbiro na 3 možnosti in sicer predplačilo na podlagi izdanega računa, plačilo ob dostavi v gotovini ali plačilo ob osebnem prevzemu.
S potrdilom na gumb »nadaljujte z vnosom podatkov« se kupec strinja z izbranim načinom plačila in nadaljuje z vnosom osebnih podatkov. Na spletni strani lahko kupujejo pravni ali fizične osebe. Tako mora kupec najprej izbrati svoj status pravne ali fizične osebe. Potem nadaljuje z vnosom podatkov za izdajo računa. Če so podatki za dostavo enaki podatkom za izdajo računa lahko kupec potrdi na gumb da se: podatki za dostavo ujemajo s podatki na računu.« S tem se del podatkov, ki je potreben za dostavo avtomatično prepiše s podatkov za izdajo računa. Kupec ima možnost dodajanja opomb ali sporočil prodajalcu.
S potrdilom na gumb »nadaljujte s preverjanjem podatkov« kupec potrjuje vnesene podatke in prevzema odgovornost za le te. Odpre se zadnje okno v katerem mora kupec preveriti vse podatke in sicer: izbran izdelek, način prevzema, način plačila, podatke za izdajo računa, podatki za dostavo. V kolikor so vsi podatki točni lahko kupec nadaljuje in zaključi nakup. Informacijski vmesni avtomatično zazna, če karkoli manjka in obvesti kupca, da popravi določen vnos. Pred zaključkom nakupa in oddajo naročila mora kupec prebrati splošne pogoje in jih sprejeti ter prebrati izjavo o zasebnosti ter se strinjati z njeno vsebino. Svoje strinjanje in potrditev izkazuje s tem, da izbere okence poleg napisa, ki se obarva v kljukico. Nakup se zaključi s potrditvijo na gumb »naročilo z obveznostjo plačila«.
Z oddajo naročila kupec izjavlja, da so podatki, ki jih je posredoval točni, da je starejši od 18 let in da je poslovno sposoben. Kupec se strinja, da prodajalec lahko uporabi posredovane podatke za izpolnitev naročila, zlasti za to, da prodajalec naveže stike z njim preko elektronske pošte ali telefona. Z oddajo naročila se kupec zaveže, da bo plačal kupnino in prevzel izdelek na način, ki ga je izbral. V primeru, da kupec ne plača kupnine, lahko prodajalec zavrne izpolnitev naročila.
Spletna trgovina samodejno pošlje potrditveno elektronsko sporočilo o prejemu naročila s podrobnostmi naročila (številka naročila, podatki kupca, izdelek, cena količina ...) na elektronski naslov kupca. Potrditveno elektronsko sporočilo je informativne narave, poslano z namenom potrditve, da je bilo naročilo zabeleženo in bo obdelano, in ne pomeni potrditve naročila s strani prodajalca.
Ko informacijski sistem sprejme naročilo kupca, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ko prodajalec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in v največ dveh delovnih dneh od datuma oddaje naročila stopi v stik s kupcem po telefonu ali elektronski pošti, da dokonča naročilo in se prepriča, da je to pristno. Naročilo se lahko šteje za sprejeto šele, ko prodajalec to potrdi po elektronski pošti.
Spletna stran ne prikazuje zalog. Izdelke prodajalec nabavlja iz več virov, zato se lahko dobava razlikuje glede na razpoložljivost izdelka. Obstaja možnost, da izbrani izdelek ni na voljo niti v prodajalčevem skladišču niti v skladišču distributerja. V nekaterih primerih se lahko zgodi, da je nakup izdelkov možen samo pri trgovcu na debelo, pri čemer se cena teh izdelkov lahko razlikuje od cen, ki so prikazane v spletni trgovini, vendar o tem prodajalec kupca čim prej obvesti po telefonu ali elektronski pošti.
Prodajalec si pridržuje pravico, da zavrne naročilo ali glede na zaloge potrdi manjšo količino izdelkov, kot je navedeno v naročilu. O tem kupca obvesti po elektronski pošti ali telefonu.
V teh primerih prodajalec kupcu omogoči odstop od nakupa, prodajalec pa si pridržuje pravico, da zavrne naročilo.
Po obdelavi naročila prodajalec naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Prodajalec potrdi zaključeno naročilo po elektronski pošti, pri čemer potrditev vsebuje sprejem ali zavrnitev naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo (kupec po elektronski pošti prejme potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Pogodba, ki jo skleneta prodajalec in kupec, (naročilo) se hrani pri prodajalcu pet let.
Obvestilo vključuje tudi obvestilo o dostavi izdelkov.
Prodajalec zagotavlja ustrezno pakiranje naročenega izdelka in pošiljanje spremnih dokumentov.
6. Plačilo
Prodajalec omogoča naslednje načine plačila:
- z bančnim nakazilom po predračunu (plačilo je možno šele po izdaji predračuna in s sklicem na številko predračuna);
- s kreditno kartico, z uporabo Pay by povezave (povezava za plačilo bo poslana po potrditvi naročila);
- z gotovino, bančno ali kreditno kartico pri prevzemu na prevzemnem mestu;
- po povzetju z gotovino, bančno kartico ali kreditno kartico pri dostavni službi.
7. Način in roki dobave
Izdelki na zalogi se odpremijo praviloma naslednji delovni dan po potrditvi naročila.
V kolikor je kupec izbral plačilo po predračunu, se izdelki na zalogi odpremijo praviloma naslednji delovni dan, vendar po prejemu nakazila na bančni račun prodajalca.
Za izdelke, ki niso na zalogi, prodajalec kupca o možnosti dobave obvesti na njegov elektronski naslov ali po telefonu.
Kupec v naročilu izbere način prevzema naročenih izdelkov:
- prevzem na prevzemnem mestu, na naslovu Plese 2, 9000 Murska Sobota
- dostavo preko dostavne službe na naslov kupca.
Prodajalec se zavezuje, da bo naročen izdelek preko pogodbenih partnerjev dostavil na naslov za dostavo, ki ga je kupec navedel pri oddaji naročila. Prodajalec dostavo naročenih izdelkov izvaja preko pogodbenih partnerjev izključno na naslov v Republiki Sloveniji. Prodajalec bo naročene izdelke dostavil v dogovorjenem roku in skladno s pogoji in ceniki, ki jih določa dostavna služba. Prodajalec ne prevzema nobene odgovornosti za kakršno koli zamudo s strani dostavne službe. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo:
- cena za en komad pnevmatike 6 € ,
- cena za dva ali več komada pnevmatike: 3,5 evra/komad.
Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno v košarici po izbiri načina dostave in na računu.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je DPD, Kurirska in paketna distribucija, d.o.o., Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana-Šentvid, vendar si prodajalec pridržuje pravico, da izbere drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo učinkoviteje izpolnil.
8. Preklic naročila
Naročilo, ki še ni potrjeno, lahko kupec najhitreje prekliče z obvestilom, ki ga pošlje na elektronski naslov: info@gumawebshop.si.
Če je naročilo že potrjeno, ga lahko kupec prekliče na telefonski številki +386 40 365 651 ali pošlje obvestilo na elektronski naslov: info@gumawebshop.si.
Če je naročilo že odpremljeno, lahko kupec pošiljko zavrne dostavni službi.
9. Opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naročila
Preden kupec odda naročilo se odpre zadnje okno »PREVERI PODATKE«. Nakup torej še ni zaključen, ampak je ta stran namenjana izključno pregledovanju in popravljanju. Celotna stran je razdeljena po razdelkih in vsebuje povzetek vseh preteklih odločitev povezanih z naročilom. Na prvem mestu je košarica, kjer lahko kupec spreminja količino posameznih artiklov ali odvzema artikle. Pregledno je predstavljena tudi cena za izdelek in strošek pošiljanja preko dostavne službe. Predstavljena je tudi izbira način plačila in vrsta kupca. Zbrani so tudi vsi osebni podatki, ki jih mora kupec še enkrat preveriti in pregledati. V kolikor jih želi popraviti se preprosto vrne na prejšnje okno in popravi osebne podatke.
V kolikor kupec naročila ne želi oddati lahko zapre celotno stran in tako prekine oddajo naročila. Vneseni podatki se v spletni ne shranjujejo in se po zaprtju strani izbrišejo. V primeru, da so vsi podatki točni in je kupec prebral splošne pogoje poslovanja ter izjavo o zasebnosti in se z vsem strinja lahko klikne na gumb »naročilo z obveznostjo plačila«, ter na ta način zaključi nakup.
10. Pravica do odstopa od pogodbe (velja le za potrošnike iz 1. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ne velja za pravne osebe in samostojne podjetnike posameznike)
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima kupec (potrošnik) pravico, da v 14 dneh od prejema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe brez navedbe razloga za svojo odločitev.
Svojo namero za odstop od naročila lahko kupec posreduje po pošti (priporočena pošta s povratnico) na naslov GUMANET, spletna trgovina, d.o.o., Glavna ulica 11, 9220 Lendava, ali po elektronski pošti info@gumawebshop.si z nedvoumno izjavo, da odstopa od pogodbe. Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ
Stroški za potrošnika v zvezi z odpovedjo pogodbe so stroški vračila artiklov, ki se izračunajo po ceniku dostavne službe, ki ga izbere kupec. Artikel je treba prodajalcu vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa). Upoštevajte, da odkupnih pošiljk ne sprejemamo, saj stroške vračila blaga potrošnik izrecno nosi kupec.
Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni po oddanem obvestilu o odstopu od pogodbe. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Kupec izdelek vrne:
- po pošti na naslov Plese 2, 9000 Murska Sobota, ali
- osebno na naslov Plese 2, 9000 Murska Sobota.
Kupec po določbah zakona prodajalcu odgovarja za vsako znižanje vrednosti izdelka, ki je posledica uporabe izdelka. Ob vračilu mora biti predložena tudi kopija računa ali garancijski list. V primeru, da kupec tega ne predloži, prodajalec ni dolžan prevzeti izdelka.
Prodajalec je dolžan takoj, vendar najkasneje v 14 dneh po tem, ko je izvedel za odstop od pogodbe, povrniti znesek kupnine. Prodajalec lahko zadrži vračilo prejetih plačil vse dokler kupec ne vrne izdelka ali dokler ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj.
Možnost vračila ne velja za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oziroma je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
Stvarne napake
Kupec (potrošnik) ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico uveljavljati stvarno napako.
Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se preverja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnostih izdelka, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na samem izdelku. Utemeljenost zahteve presodi proizvajalec.
Kupec mora prodajalca o stvarni napaki skupaj z natančnim opisom te na lastne stroške obvestiti v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita, prodajalcu pa omogočiti pregled izdelka. Obrazec za prijavo stvarne napake si lahko prenesete TUKAJ.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar kupcu izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Kupec ima pravico od prodajalca zahtevati:
- zamenjavo izdelka z novim brezhibnim ali
- vračilo plačanega zneska.
Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.
Kupec, ki ni potrošnik, lahko za kupljeni izdelek, ki ima stvarno napako, uveljavlja jamčevalne zahtevke v skladu z Obligacijskim zakonikom.
Garancija
Ob nakupu pnevmatik prejme kupec garancijski list, na podlagi katerega lahko uveljavlja garancijo. Za uveljavljanje garancije je potrebno predložiti račun, garancijski list in dostaviti reklamirano blago. Prodajalec se zavezuje, da bo reklamacijo rešil v najkrajšem možnem času.
Prodajalec jamči za garancijo za brezhibno delovanje v skladu z veljavno zakonodajo eno leto. Vsaka druga garancijska doba ali garancija je navedena pri posamezni dobavi izdelka.
V vseh primerih je proizvajalec ali distributer izdelka odgovoren za oceno reklamacije. Če je reklamacija sprejeta, prodajalec vrne ceno izdelka v znesku, ki je določen v oceni.
Garancija se lahko uveljavlja le za napako na izdelku, ki ni nastala po krivdi kupca. Reklamacijo prodajalec evidentira v zapisniku, ki ga vlagatelj garancijskega zahtevka prejme.
Reševanje sporov
Kupec lahko odda pritožbo na elektronski naslov info@gumawebshop.si ali po telefonu na številko +386 40 365 651. Prodajalec potrdi prejem pritožbe in sporoči kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, obvešča pa ga tudi o poteku postopka. Če prodajalec ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev.
Prodajalec si prizadeva po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Prodajalec nima izbranega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS). V skladu z zakonom prodajalec objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).